January 12, 2007

Då var det dags...

..för att blogga även för mig. Det här är tänkt att vara en blogg om sådant som jag tycker om - sådant som jag tycker gör livet lite mer extravagant. Hoppas ni också ska tycka precis som jag!
Och eftersom det nya året nyligen skålades in, och för att fira min nyfödda blogg, får mitt första inlägg handla om champagne. Mer passande kan det väl inte bli?
All champagne är ju god, men min favorit är nog ändå Bollinger.


Bollinger är ett legendariskt och anrikt champagnehus i elitklass. Det har en egen magnifik stil och med sin tyngd och mognad är Bollinger en perfekt matchampagne. Jag kan verkligen rekommendera en flaska och drick den gärna på en vardag för att lyxa till en grå dag. Läs mer på www.champagne-bollinger.fr

"All champagne ska vara torr, kall och gratis" - Winston Churchill

Det tycker jag vi skålar för!

No comments: