April 9, 2007

I LOVE NY!


Back from a fantastic weekend in New York. What can I say, I adore that city and already wanna go back... We had time for a lot of fun stuff, for example we were partying in the cool, hot clubs at the Meatpacking District, mooching around at Manhattan, drank lattes at cozy cafes, and modeled for a Swedish cafe chain called Espresso House. Unfortunately many stores were closed since it was Easter so I didn't do much shopping, but thats OK - we did so many other great stuff instead. I took the above picture yesterday when passing Times Sq.

3 comments:

Anonymous said...

varför skriver du på engelska när du av uppenbara skäl varken pratar det flytande eller kan stava korrekt? just wondering... New York är bäst!!

Anonymous said...

ganska rolig blogg dock, och gillar din presentation! har du många engelskspråkiga läsare eller?

Extravaganza said...

Hej anonymous. Även om mitt modersmål är svenska vill jag nå ut till så många människor i världen som möjligt och har därför gjort valet att skriva på engelska. Jag inbillar mig också att dom flesta som besöker min blogg förstår innehållet, trots att den engelska meningsuppbyggnaden i texterna kanske inte är hundra procent regelrätt. Varför skriver Du på svenska när du inte inte kan skriva det korrekt?

Kul att du gillar min presentation och tycker att bloggen är underhållande. :)