April 24, 2012

Vinn en inredningsdetalj

Extravaganza har fått äran att lotta ut ett otroligt fint inredningspris till en av er Extravaganza-fans.
Du har nämligen nu chansen att vinna en Cannonball-vas från Höganäsgruppen till ett värde mellan 495 SEK–895 SEK! Dom här underbara vaserna är nya i sortimentet hos Höganäsgruppen och kan användas i all enkelhet som en vacker inredningsdetalj eller fyllas med blommor/ kvistar som blir lättplacerade för alla ytor i hemmet.

Vasen Du kan vinna är 13 cm hög och finns i Svart, Vit, Platinum eller Guld.
(värde mellan 495–895 SEK)
För mer info om vaserna gå in på Höganäsgruppens hemsida.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –  
Att vara med i tävlingen är enkelt:
1. Länka till min blogg (http://extravagans.blogspot.se/) på Din hemsida, blogg eller/och Facebook. (Dvs, har du ingen hemsida/blogg går det bra att länka till detta inlägg på din Facebook-sida, skriv då: http://extravagans.blogspot.se/2012/04/vinn-en-inredningsdetalj.html)
2. Skriv sedan i kommentarsfältet här nedan var i ditt hem du tänker placera vasen om du vinner, samt uppge länk till din hemsida/blogg.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Tävlingen pågår mellan den 24 april - 1 maj.
Vinnaren kommer utses 2 maj 2012 och meddelas här på bloggen.

PS. Du kan även öka din chans till vinst genom att dela detta inlägg med dina vänner!

Lycka till önskar Extravaganza & Höganäsgruppen!

9 comments:

Anonymous said...

Jag är gärna med och tävlar om denna jättefina vas! Har länkat till tävlingen på min Facebook-sida (offentlig) här: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1416849716

Nu har jag gillat och delat,
mina vänner tävlingen meddelat,
mycket fint jag hittade,
när jag runt på vaserna tittade,
en av varje sort jag skulle vilja ha,
skulle göra mig jätte glá,
nu kan jag bara be,
att jag en ny vas till hemmet kan ge!
Vasen ställer jag i min fönstersmyg
kan njuta länge av vinsten som är dryg!
Sist men inte minst,
tack för tävlingen med denna fina vinst!

Hälsningar
Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Michan @ djursholmsfru.se said...

Hej Jeanette,

En sådan fin liten vas vill man ju vinna! Jag skulle placera den på mitt ovala vita köksbord, för varje dag kommer mina fina småtjejer in med nya små små blommor (med kort stjälk..) som vill leva vidare i en liten vas med vatten. Där skulle denna vara mycket uppskattad av både mig och mina skatter. Så slipper jag plastglasen ;-)

Jag har bloggat om vasen och länkat till din blogg på min blogg:
http://www.djursholmsfru.se/2012/04/tavla-om-en-cool-vas-sag-pa.html

Må så gott och kram från Michan

Siv said...

Hej Jeanette,
Jag uppmärksammade ditt inlägg i vår logg på http://www.facebook.com/qoolaqvinnor

Har länkat ut till alla våra gillare igår. Hoppas många hittar hit.

mvh
Siv

Evelina said...

Underbara vaser!
Den matta svarta eller den matta grå skulle till vardags få byta plats mellan huvudplatsen på vårt brickbord vid soffan och längst ut på kanten av vår långa blank-vita tv-bänk. Vid middagar & bjudningar skulle den få stå mitt på bordet - bara det att kunna ha en blomma mitt på bordet och ändå se den man pratar med är ju helt fantastiskt!

Vårt hem kom väldigt mycket i vitt, svart, grått med industriellt, typiskt skandinaviskt avskalat tillsammans med små personliga detaljer, minnen från resor och udda inredningsdetaljer. Just nu med vårigt ljusgrön som accentfärg på ljus, textilier och detaljer. Att ha en cannonball i detta vardagsrum skulle bli mer än perfekt!

Har skrivit på min Facebook med drygt 500 vänner om din tävling. (Evelina Axelsson)

Samt bloggat i vår butiksblogg med drygt 3000 unika besökare i veckan (www.styleandfunstuff.wordpress.com)

Hoppas på tur, nu ska jag fortsätta inspireras av din härliga blogg jag hittade till först i helgen!

Med vänlig hälsning, Evelina
Ullevisorang@gmail.com
www.styleandfunstuff.se

Anonymous said...

Åh, jag vill ha en platinavas, stor eller liten spelar ingen roll - se min FB-sida. Och jag skulle placera den på vårt vackra danska sideboard i teak, utom räckhåll för små kladdiga barnafingrar. Ja, de skulle kunna få plocka innehållet till vasen, eller så skulle jag sticka i några väldoftande kvistar syren. Eller pioner. Eller tuberos, om jag hittar det.

Anonymous said...

Jamen jag kanske ska skriva mitt namn också!

Hedvig von Mentzer

Anonymous said...

Hejsan!
Tack för en jätte fin blogg och för en tävling med ett så underbart pris!
Klart man vill vara med och tävla!
Hade jag vunnit hade jag satt en vit vas i våran hall!
Hela våran lägenhet går i tema jaktstuga möter sterilt vitt och mörkt lila, så den vita vasen hade passat perfekt bredvid våran vita ljushållare i samma stil!

Tack igen för en fin blogg och en fin tävling!

Mvh Sara

Här är länk till mitt inlägg på min blogg:
http://holmaja.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=59&action=edit&message=6&postpost=v2

Anna K said...

Jag har länkat till tävlingen på min fb.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000503109587

Jag hade gärna placerat denna Cannonball-vas i mitt rum som jag gärna hade valt i silver. För att den hade matchat mitt stora äpple i silver. De hade blivit ett fint par ihop. Äpplet är designat av Rolf Berg.

kontaktmejl:
playnsee [ at ] hotmail [ punkt ] com

Mvh Anna Karlsson

chanette *pixi-jo* said...

1. http://chanette.blogg.se/2012/may/vinn-hos-extravaganza-1-maj.html

2. på mitt nya glasbord i storarummet med en fin magnolia i.
det skulle piffat till hela rummet och varit en hög mysfaktor

chanette81@hotmail.se