March 24, 2011

Savon de Marseille

Talking about garden. Today, when I walked by NK, Nordiska Kompaniet, to buy the excellent soap "Savon de Marseille" I took the opportunity to look around after this spring's news on the interior floor. I happen to be looking for rugged cushions for my balcony, which I feel can be a bit difficult to come by... But luck was with me today because I managed to find the most stylish cushions in a strong and resistant canvas at Newport. The lighter version will be perfect for my balcony chair.


The soap Savon de Marseille that I bought in my favorite scent Verveine smells super fresh and clean.

5 comments:

Anonymous said...

Läckra kuddar, de blir nog perfekta utomhus.

House of Jammi - blogg och webshop said...

oops, det var jag som skickade förra kommentaren

Extravaganza said...

Visst är dom snygga?! Nu vill jag bara ha lite mer värme så jag kan sitta ute på balkongen och njuta av solen.

Anonymous said...

Dessa skulle varit perfekta i vår båt! Jag ringde direkt till Newport för att se hur många de hade och fick reda på att de är slut :( Han som tillverkar de är ute och seglar jorden runt och därför tillverkas inga nya nu, besviken! Säg till om du ser några liknande nån annanstans :)

Kram Sanna (V)

Extravaganza said...

Åh nej åh nej, vilken osis. Jag ska hålla ögonen öppna efter liknande. Kram