March 26, 2012

Relax-weekend

Då är det en ny vecka och inte minst sommartid! Det bli många skoj besök under veckan och massa jobb men det är okej för jag känner mig rätt utvilad. Helgen spenderade jag nämligen på Almåsa Konferens relaxandes med mitt ♥.
Det är vackert i Almåsa, som ligger omringad av vacker natur, precis vid havet. Vi hade dessutom strålande sol och klarblå himmel – så vi startade med en  powerwalk och tog sedan en kaffe på bryggan vid vattnet. Efter det fortsatte vi till relaxavdelningen och skålade med champagne och praliner.  Grädden på moset på hela besöket var ändå Svartkrogen, där det serverades middag i total mörker - jag kan lova att det var en upplevelse utöver det vanliga! 

Bilden ovan: Utsikten från vår balkong gick inte av för hackor i solnedgången - eller hur?!


Bild till höger: Såhär glada och nöjda blir man efter ett besök på Almåsa Konferens och Svartkrogen :) 

No comments: