April 18, 2012

En skön dag!

Bild: naprapathanna.se

Idag har jag varit på massage och fått behandling av naprapaten Hanna. Massagen är rejäl och genomgående, precis som jag vill ha det - det är ju då det blir effekt!
Jag går ett par, tre gånger i månaden på massage och det är verkligen något jag kan rekommendera alla att göra! Alla spänningar och låsningar försvinner i ett nafs.
"Min" naprapat och massör, Hanna, är fantastiskt duktig och hon är också verkligen genuint intresserad av att lösa alla ens kroppsliga problem, vilket är rätt ovanligt. Hanna har klinik på Östermalm i Stockholm och nu har hon dessutom ett fint erbjudande; 25% på alla presentkort – passa på att göra ett besök hos henne!

Nu ikväll skulle jag varit på Hotel Sheraton på ett event, men istället är jag hemma och pysslar om mig själv med diverse inpackningar, nagellackning, levande ljus, ett glas rött och trevligt sällskap. Inte så tokigt det heller...


No comments: