April 3, 2012

Asian touch

Som jag skrev för några dagar sedan så var jag på SPA på Yasuragi Hasseludden i helgen. Jag och min kusin unnade oss en heldag med ljuvlig avkoppling, bland annat tränade vi yoga, åt en fräsch lunch, badade i den varma utomhuspoolen, bastade och relaxade med frukt och thé. För er som ännu inte varit på Yasuragi kan jag verkligen rekommendera ett besök!

Utvilad och med ny energi åkte jag direkt till en Michan och Jocke i Djursholm som bjudit in till middag. Jag och min sambo välkomnades med champagne och jordgubbar. Sedan gjorde vi tillsammans egengjorda dumplings till förrätt, underbart goda! Till varmrätt hade Michan grillat ekologiska jätteräkor i foliepaket - otroligt fräscht och gott! Allt avslutades med färsk frukt, dajmgrädde och calvados. Mao en mycket trevlig middag och sällskap - tack för gästvänligheten Michan och Jocke!

Bilder: Yasuragi Hasseludden