March 28, 2012

Ta en lille och kom i rätt Mood

Som sagt, jag avverkade en del besök igår och bl.a. var jag inbjuden till Royal Copenhagens butik och café i nya Stockholmsgallerian Mood (som jag ska skriva lite mer om en annan dag). Förutom världens dyraste porslin, Flora Danica, kan man, som jag skrivit om tidigare i detta inlägg, köpa dom fina påskäggen hos Royal Copenhagen. Jag försökte fota en bild på dom vackra arrangemangen med planterade vårlökar i äggen men tyvärr blev inte bildkvaliteten den bästa - men jag visar en bild ändå för att ni ska få se idén :)

I Royal Copenhagens kombo-butik/café inne i Moodgallerian kan man äta gott smörrebröd, gjorda endast på färska råvaror, och dricka både kvalitetskaffe och väl utvalda viner, och naturligtvis finns även "den lille" som extra törstsläckare.